Pomůžu vám prodávat, inspirovat, podporovat, bavit
Prostřednictvím mých textů oslovíte ty, na kterých vám nejvíc záleží. Ať už to jsou vaši zákazníci, zaměstnanci nebo obchodní partneři. Ať už jim chcete poslat firemní časopis, blahopřání k úspěchu, nabídku ke spolupráci či pozvánku na drink.
Delegujte psaní, je to hračka
Chápu, že váš čas je vzácný. Ráda se zapojím do přímé komunikace s grafiky, personalisty, PPCčkaři nebo obchodníky.
tematické texty a profilové rozhovory
Tištěná i online média poskytují prostor zvýšit prestiž vašich produktů nebo firmy, posílit loajalitu zaměstnanců, upevnit důvěru investorů. Píšu texty opřené o obsáhlé rešerše a zohledňující zájmy i potřeby čtenářů. Připravuji rozhovory se specialisty v mnoha oborech, na kontě mám povídání s lékaři, strojaři, umělci, manažery i jedním šíleným dobrodruhem.
blogové články
Hodnotný a relevantní článek na blogu podporuje vaši značku, přináší odpovědi na (ne)obvyklé otázky, pomáhá zákazníkům s rozhodnutím o koupi. A mluví k cílové skupině. Mé texty čtou milovníci čaje a kávy, provozovatelé kotlů na pelety, stavebníci, lázeňští hosté, ale taky generální ředitelé. Majstrštyk? Psát o digitálních dvojčatech a průmyslovém inženýrství s lehkostí.
tiskové zprávy
Pokud hodláte vydat oficiální prohlášení o novém projektu, jedinečné akci nebo změnách ve vedení firmy, je rozeslání tiskové zprávy na místě. Několikaletá práce pro primátorskou kancelář i neziskovou organizaci mě v psaní tézetek výborně vycvičila. Tiskovku jako lusk napíšu i vám. Můžeme společně sestavit medialist a oslovit vybrané novináře. Bývá to efektivnější než kobercový nálet na všechny tiskoviny světa.
newslettery
Povídejte si se svými zákazníky! Newsletter nemusí sloužit jen k upozornění na nezaplacenou objednávku. Je úžasným nástrojem, s jehož pomocí představíte novinky, přivedete čtenáře na web a odlišíte se od konkurence. Maily, na které se těší lidé jak doma, tak v zahraničí, píšu třeba pro výrobce proutěného zboží nebo firmy poskytující vzdělávání. Jsou plné inspirace a nikdy nenudí. Taky proto mají velmi pozitivní odezvu.
komunikace na sociálních sítích
Aby texty přiváděly cílovou skupinu do e-shopu, musí držet jednotnou linku a na lékárnických vahách odvažovat zábavu a prodej. Za příspěvky s hromadou lajků není nic jiného než dobře rozklíčované zájmy uživatelů, pečlivě nastavená tonalita, promyšlený plán, kvalitní grafika a chytlavé texty. Ty připravuji mimo jiné pro manažery, obdivovatele letadel i vyznavače zdravého životního stylu.
Se mnou se z toho nepotextujete
Úvodní konzultace
Otázky, samé otázky… Stačí jeden hovor (předem domluvený), nebo tři maily. A bude jasno, jak se k sobě hodíme.
1. Zadání
Stanovíme cíle textů, termíny, budget. Probereme vaše zákazníky i produkt. Připravím rešerše, přijedu na obhlídku, pošlu formulář pro vstupní analýzu, natočím rozhovor, zajistím podklady od odborníků. Pohovořím s grafikem, načtu recenze. Ne vždy a ne nutně v tomto pořadí.
2. Předání textů, zapracování připomínek
Otextuji, na čem jsme se dohodli. Postarám se o kontrolu věcné správnosti a texty vám předám. Zapracuji vaše připomínky, zašlu finální výstupy. Zkouknu, jak s textem pracoval grafik a v případě potřeby upozorním na nedostatky.
3. Publikace
Zveřejním texty na vašem blogu nebo sociálních sítích, připravím je k odeslání mailem. Co pak? Můžem se vrhnout na další společný projekt.
S kým si pravidelně vyměňuji řádky
Napsat kvalitní článek, text na web nebo i post na sociální sítě není zadarmo a v časově vypjatých situacích sklouzne psaní textů v prioritách firmy úplně dolů. Karolina naše myšlenky a také své vlastní nápady dokáže sdělit způsobem, který naše „těžké úvahy“ odlehčí a zpřístupní i jiným hlavám.
Tomáš Bujna, TC BUsiness school
Od Karoliny dostáváme pokaždé výstupy na té nejvyšší úrovni, s přesným pochopením významu a jasnou interpretací.
Jiří Kratochvíl, DIGITAAL.CZ
Písmena se mi nepletou
Něco vám prozradím: obsah je král, ale kontext je bůh.
Než ťuknu první písmenko do klávesnice, hodně přemýšlím. Když cvaknu poslední tečku, hodně mažu. Taky se dost ptám, čtu a poslouchám.
Cokoli se kolem vašeho produktu šustne, mě zajímá. Protože ne volně ložená slova, ale souvislosti určují, jak budete úspěšní.
Perfektní čeština
Chcete-li prezentovat svou práci nebo výrobky čistou, srozumitelnou a hlavně bezchybnou češtinou, jsem tady pro vás!
Domluvme si nezávazný telefonát
O penězích mluvím na rovinu
Jednorázovou a krátkou spolupráci naceňuji podle základní hodinové sazby. Pro větší projekty nebo dlouhodobou spolupráci nabízím k výběru balíčky předplacených hodin.
Základní hodinová sazba 1 400 Kč
10 předplacených hodin
12 000 Kč
1 200 Kč/hod.
20 předplacených hodin
20 000 Kč
1 000 Kč/hod.
30 předplacených hodin
24 000 Kč
800 Kč/hod.
Balíček lze využít do 3 měsíců od vystavení faktury.
Užijte si pohodlí delegování textů
pssst
Máte otázky?
Jistě, práce v týmu mě baví
Na všem potřebném se dohodnu s grafikem, projekťákem, fotografem i třeba HR specialistou. Ráda se zapojím do strategických porad vedení – po síti, nebo osobně. Tak, aby nám šla práce hezky od ruky.
Ne, agentura není tabu
Dokážu pracovat jako Robinson za opuštěným stolem, ale neodmítám ani agenturní frmol. Ostatně, do jedné agentury pravidelně dojíždím, s jinou spolupracuji přes půl republiky. A funguje to.
Ano, čas měřím a vykazuji
Důvěra je důležitá. Práci vykazuji buď počtem hodin, nebo normostran. Když se domluvíme, můžeme řídit projekty pomocí nástrojů jako Trello, Basecamp či Projektově.
Ovšem, faktura musí být
Fakturuji podle aktuálního ceníku a na základě předem dohodnutých pravidel. Komu vyhovuje faktura za projekt, nemusí ocenit měsíční vyúčtování. Kdo chce platit práci až po odevzdání, nepřijde na chuť předplaceným balíčkům.
Přirozeně, všechno neumím
Otextuji web, napíšu článek, vymyslím rozhovor, navrhnu leták, pomůžu s prodejem, připravím tiskovou zprávu. Ale na PPC kampaně, video spoty, fotky či infografiku vám doporučím šikovné kolegy.
Bacha, pro roboty nepíšu
Mnohem raději vidím na druhé straně monitoru zákazníky než SEO slídily. Moje texty jsou vyvážené a kreativní přesně tak, aby přilákaly ty správné čtenáře. A k tomu není třeba mít v každém odstavci tucet klíčových slov.